good song.

hämtat ut mina studenkläder idag så sitter nu och myser i min nya tröja :P asskön! förutom den är det ett par mjukisbyxor och ett linne.

vaknade upp på bästa sätt idag. tog mig i kragen och åkte till skolan, hämtade upp mimmi först. satte mig och skrev lite på min uppsatts om borderline, innan jag och mimmi gick och käkade med jannice och kim. sen hade jag ett möte med ingela, vilket gick bra :) gjorde lite annat smått och gott innan jag åkte hem. nu känner jag väldigt mkt för en kopp kaffe. sen ska jag dra ut till stallet.

några bra låtar (som alla säkert redan har hört, men det är dom som går mest ur mina högtalare just nu)

A Day To Remember – If It Means A Lot To You

Salem Al Fakir – Good Song

Gossip – Heavy Cross (Fred Falke Remix)

Salem Al Fakir – Keep On Walking

We Are The Ocean – Confessions

3OH!3 – DONTTRUSTME - Explicit Album Version



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0