:)

hello! kom hem nyss från skolan. eller va en sväng på stan med Mimmi, hon höll på att garva röven av sig när jag fick visa leg när jag skulle köpa red bull, hon brast ut i världens asgarv där i kassan haha. sen skjutsa jag henne till gårn. vaknade upp på bästa möjliga sätt efter en sjukt bra kväll/natt :) åkte och hämta Mimmi innan vi åkte till skolan. jag va ju så otroligt smidig som vanligt så låste in nycklarna i skåpet, så fick hämta en vaktis som fick knipsa mitt lås :P satt i bibblan och skrev på psykologiuppsatsen om borderline. nu börjar det faktiskt bli lite intressant, kom in på massa bloggar om folk som har borderline och andra personlighetsstörningar.

snart borde mamma komma hem, och så skulle sanna kanske komma över tror jag, eftersom mamma fyllde år igår :) när hon kom hem efter en natt på trosa stadshotell så hade jag och Karin ställt en bukett tulpaner och ett grattiskort på bordet, och plockat undan så det såg fint ut i huset. hade beställt en t-shirt (och en t-shirt och en tröja till mig) till mamma som, som tur var, kom igår så åkte och hämtade de.
dessa hade jag beställt :)


nej, om man skulle ta och röja upp lite på rummet. senare ska jag ut till stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0