brooklyn sun

illa. har här i min ensamhet precis upptäckt att jag tryckt i mig en burk oliver. wtf? kände att jag va sugen på ett par, men tog med mig burken in på mitt rum, nu helt plötsligt märker jag att det ligger en enda stackars rackare kvar, men den äter jag upp i skrivande stund. nog om oliver ehe..

haft en bra helg + måndag. fredag satt jag hemma och sen sov länge på lördagen. åkte till stallet och red i det fina vädret. på kvällen va jag hos mimmi och åt lite gott med henne, sen kom sofia och malin också. vi spelade spel och drack :) blev mycket sms-roulette, vilket kan va ett helvete ibland haha. senare gick vi ut på "tokmunken" haha som OT bytt namn till.

söndagen va väldigt skön då jag va ledig helt från stall m.m. blev väldigt mysigt! :) idag hade jag studiedag och river blev skodd och det gick bra. tror på denna hovslagare, tror han är awesome. det visar sig snart. efter förra gången blev river nämligen småhalt i ett par veckor, men han jag hade idag verkar veta vad han snackar om.

mitt internet dog (eller jag hade lyckats dra ut en sladd omedvetet) så underhöll mig med ett par avsnitt av NCIS, väldigt ovanligt. NU är det verkligen dags att sova. imorn är det skola, aven onsdag och torsdag denna vecka. gött! men fredag ska jag vara på praktiken som vanligt. natti natti!

jävligt mysig låt
Salem Al Fakir – Brooklyn Sun
jag har väl, som alla andra, blivit lite småkär i salem al fakir. iaf i några av hans låtar, närmare bestämt tre. så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0