äckelsnö!

oj! länge sen jag va så arg som jag har varit idag. skulle ju som sagt hämta mimmi på hennes praktik, finningegårn. det första man möts av är en begravd bil. när jag letat fram halva bilen och skulle gå till andra sidan klev jag i snödrivor och fick snö i skon. jag kan säga att jag hoppas min bil inte fick några repor/bucklor i lacken efter mitt första utbrott.. skulle sen köra ut och fastnar redan på väg fram till korsningen. och när man kommer dit får man se att plogbilen har plogat in oss. efter några tappra, slirande försök och en jävla massa skrik i bilen beslutar jag mig för att ge upp. men han bara komma in innan jag kom på att jag fan skulle skotta mig ut därifrån. förlåt enhammar om jag störde nån men mina utbrott! mamma hjälpte mig iaf. och tillslut kom jag ut :) jag har alltid haft blandade känslor angående snön, nu är jag säker på vad jag tycker! jag hatar den! jag vill stanna här inne tills snön är borta..

videon jag la upp i förra inlägget.. jag säger bara: fan vilken grym tjej! :D Julia Nunes! finns på spotify också. en ny idol för mig. kolla in fler av hennes klipp på youtube vetja!!

jag ska också bli kung! ;)


ett avsnitt NCIS kanske, innan man ska sova. i natt gick det inte jättebra. somna inte fören vid 4 tiden. hoppas på att det går lättare inatt..

Kommentarer
Postat av: Lilla Karin syrra :D <3

Men titta! Min gitarr; Bertil ^^

2010-03-02 @ 20:51:46
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0