back in the days.

tjaba!

undrar om jag kan lyckas få tillbaka min motivation för att blogga. känner att den kommer smygandes lite. kanske anfaller mig helt oväntat snart :) who knows liksom.

Idag va ju då planen att jag skulle lyckas vakna i tid så att jag och malin kunde ha en heldag med sol och bad. om det nu va nån som började garva mitt i den föregångna meningen så känner den människan mig bra. (om du suckade så gills det med) det gick ju åt helvete rent ut sagt. tror klockan va två eller nått när jag återfann medvetandet. blev frustrerad på mig själv så satte igång med rensning på rummet. gick ganska bra. man kastar otroligt mycket mer när man är på ett aggresivt humör. ska fortsätta imorn!

nu på kvällen va jag och käka med malin på donken :) sen satt vi och snacka minnen sen vi va yngre. det va riktigt kul :D

nu ska jag sov dricka ett par liter vatten innna jag ska klubba ner mig själv i sängen. hoppas på att det sker inom en timme :P


haha! vilka polers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0