onsdagsröjj!

tjabba fan! sitter hos mimmi och börjar äntligen känna mig klar i skallen. lite skakis bara. det blev en aningen mycket igår kanske. va hos amanda först. det va trevligt! :) drog en sväng till underbar där jag träffade sandra, sara och några. det va välhelt okej, inte så mycket folk fören precis i slutet. efter krogen cyklade jag till amanda igen där alla var i full gång med att bada. blev några timmar till där innan jag drog hem till mimmi. vaknade i dag fullt utrustad med kläder och smycken, på soffan, med popcorn över hela mig och på golvet. va väl hungrig :P

nu ska jag åka hem och käka. mimmi jobbar, men hon va snäll och sa att jag kunde va här tills jag kände att jag va kapabel att köra hem he..he..


pigg och glad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0