fly like a fucking vante..


haha fan va nice!! fast ändå fan va livsfarligt. magen lär ju inte hänga med. eller tänk om man hamnar upp och ner. skönt!

imorn ska jag åka till älskade kära hasselviken!!! morfar fyller 80 bast imorn så ska krama om honom och mormor och träffa resten av släkten. hoppas på bra väder. finns ingen skönare plats än hasselviken. det enda negativa är att jag ska ta egen bil så att jag kan åka hem när jag vill. så tolv mil kommer jag spendera ensam i en bil imorn, kan säga redan nu att det inte kommer vara tyst i bilen. pratar med mig själv läskigt mycket nu för tiden :) och jag har aldrig så sköna samtal som när dom är med mig själv :) på lördag åker jag hem igen och hoppas på barty på kvällen.

Några bilder från hasselviken för några år sedan :) när jag ser dom saknar jag min bror på andra sidan jordklotet. men nu är det inte så långt kvar tills han kommer hem.



längtar nästan tills nästa gång jag inte har nått att göra och är uttråkad, för detta är vad jag kommer sysselsätta mig med då: http://existenz.se/out.php?id=25662 :D spännande ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0