va saru att du sa saru?

inget blev riktigt som planerat. åkte ut till stallet, och ställde mig i solen med en stor kaffe jag köpt på vägen och tittade på när amanda och stella lunchfodrade dom sista hästarna. helt sjukt skönt väder! sen gick vi in och satte oss. åt lite mackor och kom fram till att vi nog inte skulle hinna med etuna. fixade allt i stallet och så, tog in hästar och sen kollade jag om river var halt idag. det var han. lite iaf. men idag va han inte lika varm i hoven. så åkte hem. man skulle kunna tro att detta gick på ett par timmar men jag va i stallet i ca 4 timmar tror jag. :P

nu blir det en dusch och sen hoppas jag på mat för är jättehungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0