torsdag

jävla fishville! köpte en fisk för tre jävla sanddollar eller vad fan det heter men ägghelvetet kläcks ju inte! ja jag blir lite upprörd. irriterande ju :P

kom hem ganska nyss från stallet. ska ännu en gång riskera att bli 7000 kr fattigare. ;) så MÅSTE sova i tid idag med. så ska väl käka, duscha kolla film och sova. Idag va jag och amanda ute på åkern och red, asmysigt :D va asnervös att river skulle explodera iväg eftersom han stått ett tag och tycker det är väldigt kul med öppna ytor, men snön va för djup för att han skulle orka hålla några högre hastigheter hehe. sötnos va han! och idag fick jag en sadel av stefan som jag ska prova på river, la på den lite snabbt men jag blir så osäker när jag ska bestämma nått så ska låna stefan titta hur den sitter, vore perfekt om den passade då det är ett riktigt kap ekonomiskt sett :P

nu löste det sig med firren, så ni vet det, så ni slipper oroa er så fruktansvärt mycket. varsågod! det va så lite så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0