too tired to fall asleep.

jag har för mkt tid att tänka. behöver vara sysselsatt hela tiden för att inte tankarna ska fladdra iväg till nån onaturlig nivå med orimliga, överdrivna tankar! haha! sist jag hade såhär kunde jag inte somna på 4-5 timmar. så nu hoppas vi att jag lyckas övertala mig själv att sluta fundera så jävlans mkt och sova, jag är inte alltid lätt övertala har jag märkt. blir lätt osams med mig själv. ysch!! dumma mig! hatar mitt ö på tangentbordet, det ligger nog nått där under. får sitta och fylla i alla ö som jag hittar, eller rättere sagt som jag inte hittar men som jag borde se. AH! vad snackar jag om, god natt!





jag vill inte sova.. för trött men ändå speedad. tråkigt att sova. iaf idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0