the mirror's truth.

hmm.. blev det skola? nej.. haha. skulle precis dra till den sista lektionen, då säger mimmi att vi inte har den. så blev en tur till stan med mimmi. sen va vi hos mimmi ett tag. hon bakade kladdkaka medans jag satt och kollade på med en fet chipspåse i famnen :) sen vi åkte ut till stallet och prata med stella och amanda. kom väl hem för en timme sen kanske. tryckte i mig efterlängtat mat och nu sitter jag här med magen i vädret typ. ;) ska ta och betala en massa räkningar typ, inte alls kul. skatten på bilen och mobilsäkningen.

undrar hur jag ska lyckas somna ikväll. igårkväll låg jag vaken i flera timmar. somnade nog vid fem, halv sex. kom väl upp vid nio, tio idag. har noll koll känner jag. skulle som sagt klara mig bättre utan klocka, skulle va skönt som fan. typ "vi ses vid solnedgången", inte lika lätt att komma försent då :)

kolla på film skulle vara mys, men tror inte det är nån bra idé. i så fall ska jag väl börja kolla nu på direkten. så vi får se, kanske blir räkningsbetalning och sen movietime :D

jag vill på bio!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0