speechless



så jävla bra! sen att hon ser lite småskojig ut är ju en annan femma. men bra ären.

allt går satans bra känner jag. kom ju på (eller mamma kom på) att det är röd dag imorn så apoteket är inte öppet i snäs. smart som jag är har jag väntat in i det sista med att hämta ut typ sprutnålar och teststickor till blodsockertagaren. och om jag inte hämtar ut det imorn blire ingen kryssning för min del. så imorn ska jag kliva upp flera timmar tidigare för att åka till etuna till apoteket. BRA DÄR KRISTINA!

men men, vi glömmer det för en sekund och tänker på kryssningen! :D taggad taggad taggad! sjukt nice kommer det bli. så idag måste jag packa och helst färga håret som jag skulle gjort innan jul. så nu kör vi. här kan jag inte sitta. WOOOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0