rock and roll all nite

hello hello! kom precis hem från skolan. vissa verkade ju chockade över att se mig och jag kan inte förstå varför ;) jag är väl alltid där :O trött som ett as är jag men funderar på att skriva lite på min novell som ska vara klar innan veckan är slut. men skulle ju va skönt att kunna lämna in den imorn. blir en halvtöntig kärleksnovell. om två som är jättekära. anledningen till det är väl att vi skulle göra noggranna miljö och person-beskrivningar och det tycker jag är lättast i en kärlekshistoria.

helgen blev sjukt bra! i lördags blev jag sinnessjukt rastlös och taggad på att göra nått, typ festa. så kollade runt vad alla andra skulle göra och Emmy erbjöd mig att följa med till etuna eftersom linda fyllde år. lät som en bra idé eftersom att jag aldrig vart ute där och aldrig gått ut tillsammans med Emmy, bara träffat henne ute. så vi åkte dit och det blev riktigt lyckat. kvällen slutade bäst och söndagen va riktigt mys med bland annat bio, snabba cash. den va som förväntat riktigt bra :)

idag kan inget förstöra mitt braiga humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0