my dream!

åt helvete med allt just nu! flytta ut på landet kanske, slänga klockan åt helvete, bli oberoende av pengar, odla sin egen mat och ut och jaga sitt eget kött, endast leva med djur och deras kärlek för det är den enda äkta, villkorslösa kärleken. finns ett par fåtal människor jag skulle kunna tänka mig att ha med mig, resten kan dra. jag skulle leva efter natuns klocka, gå efter dag och natt, sommar och vinter. jag skulle välja själv när jag ville hälsa på i den "riktiga" världen. och alla skulle vara avundsjuka för att jag levde så problemlöst.... men nu sitter jag här och är för intrasslad i samhället för att kunna göra så. men en dag, då jävlar, då säger jag bye bye till allt och bildar mitt egna liv långt ute i ingenstans!

poff! vaken.. ska dricka kaffe sen pallra mitt arsle till fittskolan, bara ett par timmar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0