movietime

laddat upp med mackor med skagenröra och skinka, te och crabsticks ;) bra gjejer det! ska nog kolla på imagine that nu. eller kanske en annan som jag inte vet vad den heter.. och inte hittar märkte jag nu, men om jag hittar den så kanske. men blir nog imagine that, eftersom jag haft den på datan ett tag men inte sett den. sen ska jag väl somna innan fem idag är planen haha. så fort filmen är slut blir det nog :) bäst att börja kolla nu då.



mimmi hängde med till stallet idag, och hon, jag, stella och amanda promenerade ner till ridhuset där vi strutta runt lite halvt oseriöst :P slutade med att jag och mimmi åkte hem halv elva efter att ha suttit och snackat typ :)

kryssningen är nu bokad :D på onsdag bär det av. taggad?!.. JA!


Kommentarer
Postat av: sandra

hejhej :)

allt bra?

2010-01-05 @ 19:28:55
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0