mimmi =20-taggare!!!

hallå där! man känner sig lite trashig när man vaknar med alla kläder på sig, förutom jeansen, nerskvätt på hela armen av nått rosa, svart runt hela ögonen och av att mamma kommer in och frågar om jag lever och påpekar att lampan är tänd.. sen att man vaknar med huvudvärk och knappt kan gå rakt bodrar ju lite till känslan, men då vet man att man haft kul :) eller?.. haha jo jag hade kul som fan :D min bästaste mimmi fyllde ju 20 år så hon hade fest i lokalen på hennes gård, tervligt folk och god mat och tårta, bra jobb riggan! senare drog vi vidare till underbar. där va det så jävla tjockt med folk så garderoben va full, så man fick ha jackorna på sig. tror det va den dära JD och colan som fick det att slå till i skallen. men är glad att jag faktiskt minns allt trots att jag knappt kunde ringa taxi haha..

nu ska jag vira in mig i en filt och dricka en massa massa te, sen ska jag ta mig till mimmi på något sätt så jag kan hämta mina saker och bilen. sen blir det ut till min älskade lilla ponny :D gullungen själv liksom! sen hoppas jag att det blir som jag planerat ;)

men eftersom jag inte skrev grattis igår på bloggen så skriver jag det nu.
GRATTIS MIMMI :D:D<3

hittade precis världens märkligaste sår på baksidan av låret. misstänker att det är ett brännmärke från en cigg iaf så hade jag ett hål i strumbyxorna och i det hålet va märket och det hade fastnat nått som jag antar är trådar från strumbyxorna. men dom har liksom fastnat/grävt ner sig i huden så får inte ut dom haha.




orkar inte lägga upp mer bilder, men här ser ni iaf hur jävla snygg mimmi va, en riktig jävla klockren pudding!!


snyggingen med nya sadeln. hade sån jävla tur att den passa :D ser ut som en liten dressyrponny haha söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0