Kryssning!!!!

ojoj, vart en härlig kryssning! blev lyckat tycker jag. vissa grejer kunde vart bättre men det kan det ju alltid :P haft skitkul med alla tjejer iaf. vår hytt blev visst partyhytten som va full hela kvällen av okända och kända människor. hyttdörren stod alltid öppen.. Bokstavligen! jag va inte så mkt i hytten dock, tror jag inte. självklart träffar man värsta puddingen som man dum som man är inte tar nummer eller nått. knappt namn haha. jo det vet jag faktiskt men det va knappt.

håller på att lägga upp bilder på facebook. snabbare kunde det ju gå. hunnit med jättenågra bilder än sålänge. blir nog inte många fler idag..

jag vill på kryssning igen nu. måste bara bli stenrik först! pengarna bara drar iväg..


jag och amanda :D jag är iaf i mitt bästa skick! WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0