it only I could.

tja! börjar med igårkväll, lyckades nog inte somna fören vid 4 skulle jag tippa på. sov väldigt dåligt och vaknade flera gånger av att jag var på väg upp ur sängen i sömnen. hm skum man är ibland. iaf så vaknade jag av ett sms (!!!!!!) från mimmi kl 7 typ. (brukar inte vakna när ett världskrig bryter ut) pigg och glad var jag, men det va nog pga mimmis glada humör som smittade av sig :D så tack för den bästaste du! iaf så pallrade jag mig iväg till skolan och det va inte alls så hemskt som jag föreställt mig. efter skolan åkte jag hem till mimmi, åt ett par korvar haha. sen åkte vi och skulle sola. såg riktigt mkt fram emot 20 min sömn och värme ;) men nej, lägger mig i solariumet, hinner ligga där i 5-7 min innan hela skyddsglaset rasar ner på mig. ganska förvånad blev jag. vågade inte sola utan det så stängde av när jag hade lyckats få bort den där skiten från mig. låg som begravd haha. joina iaf mimmi och sola skavfötters med henne dom sista tio minuterna. :) sen begav vi hos hem. och här är jag...

nu är det stallet som gäller. ska pyssla om min lilla ponny som får alldeles för lite uppmärksamhet den lille stackarn :( badar i skuldkänslor. världens mysigaste fyrbenta varelse! <3


hjälmen på sne som vanligt haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0