I just cant, I just cant control my feet!!

tjenis! filmen igår va rätt bra. lite rolig ibland men också jävligt gullig :) vaknade för kanske en timme sen. har hunnit äta frukort och pratat med mormor i telefon ett tag. fan va jag älskar min mormor och morfar! dom måste va dom underbaraste i världen! typ :) länge sen jag träffade dom nu. men morfar mår inte så jävttebra efter cellgiftsbehandlingarna. väldigt trött. kom igen morfar<3

nu ska jag ut till stallet. blir nog en tur ner till ridhuset. va ett tag sen jag va där nere. inte ridit särskilt seriöst på ett bra tag. så kan va bra att göra det kanske. :P om några dagar kommer sadeln som stefan får hem. hoppas verkligen den passar. men det kanske är att önska lite för mkt. behöver nog komma igång med en bra sadel på river. rider ju bara barbacka nuförtiden. då jag inte tror ett skit på den sadeln han har.

nu ska jag dra, saknar min ponny :D <3


I smacked your face,
you fell in love when I said fuck your mom..

come eat some chemicals with me..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0