hide and seek

kom hem nyss. planen va bowla med mimmi, sandra och sabina. vi kom en halvtimme innan de stängde, och då fick vi inte. så blev att åka ner till ot. övervägde länge om jag skulle ta några öl och lämna bämna bilen. men sen åkte vi till donken och käka. sen åkte vi tillbaka till ot och jag satt mest och tyckte det va pinsamt att ens va är. men sen kom jag fram till att det är ju tur att det nått ställe där 50-taggare kan dansa loss till "ooh you touch my talala". hehe. jag behöver ju inte va där om jag skäms. men det va jag.. nykter också. men efter nån timme drog vi hem. nu ska jag nog ta mig en kall och se om jag hittar nått att tugga på. popcorn skulle va gött! kolla nån film kanske. ganska trött faktiskt så sattsar på att gå och lägga mig innan 3. så blir en kort film.

imorn ska vi boka kryssningen som är på onsdag! ska bli sjukt kul :D taggad så in i...

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft det bra i dag =)

2010-01-03 @ 15:59:17
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: NELLIE

fin blogg, speciellt headern hoho :)



vilken färg tycker du jag ska färga mitt hår i? mörkbrunt eller ljusbrunt? :) svara gärna :)

2010-01-03 @ 19:40:07
URL: http://nellieadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0