hey you!

najs som in i helvete att vakna upp idag och inte känna ett spår av att vara bakfull! då knner man hur jävla värt det va att ta det lite lugnt. :) va precis lagom på lyset. hade en trevlig nyårskväll.

2010!.. tänkte komma på en bra slogan men gav upp. ska iaf fixa den här skiten med skolan. sen ska jag och river göra framgångar och utvecklas psykiskt och fysiskt tillsammans. :) sen ska jag leva vidare mitt liv på mina egna villkor och egna ben! jag ska komma ihåg att vara den jag vart dom senaste veckorna och inte bli svag och sjukt beroende av.. hm.. vissa.. kanske man kan beskriva det. :P

kollade precis till vänster där det sitter en spegel. inte najs! sminket sitter inte där det satt igår. tvätta ansiktet, äta frukost och åka ut till min ponny och kolla om han är lika söt som förra året<3

haha såg att jag visst hade kameran, trodde ju att mimmi hade den men icke :) kollade igenom lite. och eftersom mimmi sprang runt med den i slutet så vet jag inte ens vilka alla är på bilderna, bara randoms :D haha lite skojigt att titta då. orkar inte lägga in några bilder nu, men sen blir det bildbomb.. tror jag. TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0