hellooooo

hallå där! idag kämpade mamma för att väcka mig utan något resultat tills hon hittade det effektiva ämnet att prata om, då var mina ögon öppna helt plötsligt haha. gick iaf upp men va trött som ett as så måste sett ut som en snigel som ålat runt i huset, lämnade slemspår och allt. nej, det va en lögn. men duschade iaf och fixade och när jag va klar insåg jag att jag hade missat 3 lektioner och hade typ håltimme tills min sista lektion skulle börja, så träffade mimmi på Rogge bageriet och åt lunch :) va helt okej-gott iaf. sen åkte vi till skolan.

efter skolan blev det till att sitta på café trädgårn med Mimmi, Linnea, Elin och Emelie innan jag, Mimmi och Sofia åkte till etuna. behövde köpa lite saker på bidermans och sen åkte vi till tuna park. blev massa småsaker som jag inte alls hade planerat. bara massa impulsköp, men men så kan det gå ibland :) sen blev det donken på vägen hem. trevligt dag!

idag blir det till att sova tidigt, då stella kommit fram till att hon ska ge mig straff när jag kommer försent till stallet. ;) det vill man ju bara inte riskera hehe. plus att jag är dötrött.. men brukar ju piggna till vid tiotiden så kanske bäst att kasta sig i säng nu. men den tror jag inte på.

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0