someday came suddenly

vart i stallet i tre dagar, har vart skönt med normala vakna/sova/äta-tider. och good to be back i arbetet, även om jag va trött :P släppte ihop river med amandas tre islandshästar. det verkar funka bra, trots terror-stinas attacker ^^ piggelin har han vart den lille söta ponnyn.

haha sitter och tittar på massa "how to survive a zombie attack"-klipp på youtube. ganska roande :D och bra att veta ju. man vet aldrig. hahaha helt störda vissa klipp.

va hos sara igår för att fira henne :) det va trevligt där. senare drog vi vidare ner till stan. och då det var dött på underbar fick det bli ot. kan ju säga som så att luckorna är stora. lite tråkigt kanske, med tanke på att man vill ju minnas om man har kul, annars är det ju inte sån stor mening med att ha kul. men men, tror jag hade kul iaf.

nu ska jag trycka i mig nått ätbart innan jag glider ut till stallet :) vad som händer senare återstår att se.

och en satans bra låt kommer här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0