döddöddöd

jag är död.. vet inte vad som hände med jag blev död helt plötsligt. tror amanda och stella drogade ner mig med pizzan dom bakade och jag åt av. haha.. efter det höll jag på att dö. körde hem, men det va inte lätt. blev blänad av allt och höll på att spy/svimma/dö, inte säker på vad. men hem kom jag och satte mig här. så jäääävla kallt ute, börjar tröttna rejält! snön gillar jag och några minus kan det få vara, men över 20 är ju att överdriva en smula. va och bowlade och åt med bröderna mina igår. gick helt okej att bowla men sluta ju såklart med att jag förlora, men låg riktigt bra till ibörjan ;) sen åt vi på grekgrejen på storgatan. satt där och snacka och drack öl tills dom stängde. då drog vi till ot och spela black jack. fan va dant det blev! men hem kom vi allihop..

en dusch kanske.. ja ska bli skönt. men en en gång önskar jag att någon hade uppfunnit en liggdusch (lät bra) som man kan ligga ner och duscha i. nu kom jag på att det finns badkar men det är inte samma sak, vill mer ha en sitt dusch och en maskin som tvålar in en och schamponerar in håret. nu dör jag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0