cccchhhhill

happ! idag vaknade jag alldeles för sent som vanligt. va i stallet till tre och fixade allt innan jag åkte hem och bytte om, hämtade upp sanna och handlade innan vi gick till mammas jobb där vi satt och åt grillar kyckling med potatissallad, satte oss i bastun med fotbad, peelade oss och sånt :) va skönt faktiskt! man va rätt trött efteråt. åkte hem till 8 tror jag, och sen dess har jag typ bara suttit och möglat. nån som vill bli anställt som pluggare? det innebär att man gör allt jag ligger efter i i skolan med ett resultat på minst vg kan vi säga :)  som tack bjuder jag på mat och husrum, musik och trevligt sällskap haha.

spin me round again, and rub my eyes.
this cant be happening..



Kommentarer
Postat av: Pär

Lät ju som ett bra erbjudande! haha kram!

2010-01-04 @ 09:34:44
URL: http://www.per-aronsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0