årets roligaste kväll................

kul kväll. verkligen. -.-
suttit och lagt upp bilder på fb i evigheter, kollat på höögs hemsida efter grejer till bubben min, ätit mat, druckit te och tusen små andra detaljsaker som inte alls är värt att ta upp. dötråkigt! men jag valde det själv. trött som jag va. självklart är jag piggare än nånsin nu! surt som fan! snart börjar skolan och jag är körd. utan att överdriva, körd! skulle pluggat hela lovet, aajoo den taktiken funka bra. inte ens tittat på en bok. jag vägrar en student med en massa ig:n och en onjöd kicki. finns inte på kartfan!

haha kanske borde städa rummet, man börjar ju bli lite fundersam när det står 5-10 koppar/glas/tallrikar och jag ibland är på väg att ta fel (!!! typ en som stått nån vecka) men i sista sekund inser att "nej juste, det glaset hade jag inte nu". haha så jävla vidrigt, så ja, imorn SKA jag städa. tvinga mig själv. hota mig själv till livet. ja det måste va den enda metoden. plugga vore ju bra det med.. sen ska jag ut till min kära totto såklart :) och jag hoppas på några grader varmare imorn så man inte dör när man ska rida.

ne om man skulle sova. fast juste! hrde att det fanns en bit daimtårta eller liknande kvarlämnad åt mig i kylen, den stackarn kan inte ligga där själv :( måste ta hand om den :) sen sova.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0