And we don't disappear just because your eyes are shut

hello! hemkommen från några dagar i stallet. kunde ju mått bättre måste jag säga. haha. magen har vart gigantisk hela veckan typ. känt mig som en blivande morsa i 9e månaden. plus att klantiga kicki tittade ut i onsdags. vi skulle spåna och jag fortsatte förra veckans nöje, åka spånbal nedför backen ;) sen iaf skulle jag lägga balen på pirran och tänker mig inte för så släpper den varav pirran studsar mot mitt huvud, eller tinningen rättare sagt. kan tillägga att det inte va särskilt skönt!! resten av dagen va jag snurrig och hade huvudvärk. dagen efter hade jag huvudvärk hela dagen och idag vaknade jag med världens mensvärk. fick gång på gång springa in och lägga mig på golvet typ för att inte kollapsa haha. och på det fick jag lågt blodsocker så låg och försökte pressa i mig godis utan att spy. när allt detta äntligen släpper har huvudvärken kommit tillbaka. så allt bytte av varandra ganska bra. men när även den släppte så blev jag lycklig. snacka om att uppskatta känslan av att inte ha ont :)

idag tänkte jag och amanda gå ner och ta några skutt i ridhuset men vi kom fram till att ta det imorn istället och det va ju tur för det visade sig att river va lite halt och varm om en tass. säkert en spark i hagen eller en vrickning i hagen. nu är jag dödstrött och det blir nog en lugnt hemmakväll.

btw, kom på att jag fick ett konstigt sms från ett okänt nr härom dagen. så här stod det:
Fjolt och eka lika med bottennapp i hultets sjö! Jag hatar kastanjer dom faller rakt uppifrån och ner. Vad jag gillar är katrinplommon och äpplen. särskillt gröna. Sommar hipphiss hurra!

fattar ingenting :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0