aaaa

ne om man skulle ta och röja lite på rummet. sjukt omotiverad! sjukt motiverad däremot till att ta en dusch, sätta mig framför tvn och kolla på nått skojigt. äta choklad och dricka cola.. och te! men det funkar inte. något som jag inte ens vill nämna egentligen är att jag lovade mig själv att plugga idag. skulle ju dödshota mig själv. fast det kanske va nått annat jag skulle hota mig om, kommer inte ihåg. imorn börjar den härliga, underbara, helt fantastiska skolan!! sjukt taggad, verkligen. kan inte beskriva med ord hur kul det kommer bli. sitta hela dagarna och plugga, finns inge bättre.. behöver jag ens förklara på hur hög nivå ironin ligger?

här ska jag inte sitta iaf, duscha nu. bra början :) tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0