we are the ocean - confessions

haaaappp.. helgen har vart rätt nice måste jag säga :) är på tok för jävla astrött för att skriva nått långt så drar lite kort. i fredags drog jag, mimmi och linda till etuna. träffade trine och isabelle på tågstation så hängde med dom till studentfesten på harrys. lördagen blev det shopping med mimmi innan vi åkte hem och senare på kvällen drog till kim där det va folk, orkar inte skriva namn. blev iaf bk senare. där vare helt okej :) slutade med taxi hem till mig och jag sov helt ensam hemma. men det gick ju bra eftersom jag va trött och full :P haha.

snart ska jag åka och hämta karin från station. hon har vart hos morbror i sthlm. hämtar nog mimmi också i samma veva.

lyssnar på we are the ocean's nya låtar. wato i mitt hjärta ;D
sitter också och funderar en massa på massor saker. får abstinens!

ne åka kanske.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0