na na na na

jahaja.. efter en mysig kväll och natt åkte jag till skolan. hade bara två lektioner, varav en kom jag en halvtimme försent på :P men men. tränade inför muntliga nationella i svenska b, tror det kommer gå bra :) fast det är ju ett tag kvar. efter skolan åkte jag, mimmi och emmy till donken och skulle plugga och fika typ haha. blev mkt plugg måste jag säga. jorå, absolut.. jag och emmy skrev lite om projektarbetet. ett par rader sådär ;) sen satt vi resten och snackade sex typ och andra roligare ämnen haha. sen skjutsade jag hem dom och nu är jag hemma. slutade halv tolv i skolan, det är shysst.

är mkt trött. och ska väl frsöka leta/söka lite jobb till sommaren och efter det. börjar få lite smått panik. lite smått panik fick jag även när emmy sa idag att det är 118 dagar, eller va det nu va, till studenten. :O hur ska jag hinna??

ååh satt och kolla igenom lite venedig-bilder. sjukt vad jag saknar den staden. den resan va så bra. bara jag och mamma i tre dar i den vackraste staden jag nånsin varit i. bilderna gör den inte rättvis! här kommer lite venedig bilder bara för det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0