natti!

hunnit med två filmer sen jag kom hem. först blev det Imagine that. riktigt skön film. både rolig och gullig. sevärd! (fast det tycker jag om dom flesta filmer jag ser..) sen blev det en sväng och träffa mimmi och sofia. när jag kom hem käkade jag till nästa film, I hate valentines day. hm, vad ska man säga om den, lite smått roande men tycker inte om hon som spelar huvudrollen längre. tyckte hon va rätt kass i den här filmen. den va väl varken bra eller dålig..

imorn är det praktik som gäller då, så därför ska jag hoppa i säng och linda in mig i täcket. låter ganska skönt faktiskt. men comparisons are easily done, once you've had a taste of perfection. funderar på om jag kanske skulle behöva vara i skolan nån dag resten av veckan, typ fredag. iaf förmiddagen. måste prata med lite lärare så jag verkligen kommer igång under lovet med allt plugg som jag ligger efter i =/

jag och mimmi va gängzta i skolan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0