super size me

fy fan va vidrigt! kollar på super size me. har inte sett den förut. det är ju sinnessjukt vad äckelmaten gör. inte för att jag inte gillar donken-mat, love it! men just nu blir jag riktigt äcklad. det bästa va ändå när jag hade ätit mig proppmätt nyss och mådde illa pga det. just då sätter han i sig sin första super size och den kommer upp igen. fan va bra man mådde då asså. jofan härligt! ;)

är trött som ett as efter att ha jobbat i stallet hela dagen och sen när jag kom hem var det bara att börja skotta parkeringen och en gång bort till boden där jag hämtade 4 påsar ved. haha.. sen vek jag tvätt, fyllde diskmaskinen, lagade mat, plockade ur diskmaskinen och nu siter jag här. känner mig ganska duktig ;) tycker att brorsan kan komma hem nu, han är hos andra brorsan men jag är ensam och det börjar bli tråkigt.

nu ska jag sitta här ett tag till, men först ska jag kolla om vi har nån glass i frysen ;) passar perfekt till dett program. he.... he... he..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0