söndag!

jag har blivit sjuk... igår kväll var jag hundra på att jag skulle spy så hade laddat upp med hink och grejer. fresh, jag vet. meeeen jag lyckades slippa göra det. men helt plötsligt blev jag varm och hängig och fick pissont i halsen. så gick och la mig, sov väl typ 11 timmar inatt och har ont i halsen idag med. känner mig lite hängig men inte så farligt. idag borde ju jag redan har skrivit en och en halv uppsatts typ för at ligga i fas, men nej! har inte gjort ett piss. skiter fan i det just nu. så tar det lugnt. kanske ett avsnitt NCIS snart :) sen klockan 5 är det dags för stallmöte. får vi se hur det går :)

igår åkte jag och hämta bella och loke, och på vägen hem hämtade vi upp pizza :) så satt hemma hos mig ett par timmar och käka och så. loke är ju för jävla söt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0