rastlös.......

shit...uttråkad.. som fan! har slängt typ 3-4 påsar skräp från rummet, tre påsar kläder tror jag, dammsugit, torkat av runt datan och lite sånt. brukar bli sjukt förbannad av att damsuga, men inte idag inte, hjälpen va the fratellis - chelsea dagger. kan ju inte bli annat än crazy av att lyssna på den :P man kan faktiskt se min soffa nu eftersom jag tog bort alla kläder. kvar är att dammtorka alla ytor och möblera om, men det låter för jobbigt för att det ska orkas idag. kommer ta hundra år att flytta runt allt, kan anordna vm i tetris här inne.

nu ska jag duscha och sen äta, sen oja mig om hur tråkigt jag har, det är planen det!

igår va jag och mimmi och hälsade på bella och loke.

han är ju så jävla söt!!! riktigt kul att se han och bella :)

btw, så här söt va bubben när jag tog ut honom imorse<3<3



Kommentarer
Postat av: Mia

Är det bella ytterberg som fått barn?

2010-02-15 @ 07:08:30
Postat av: kicki

ja, precis :) han är sju månader nu tror jag.

2010-02-15 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0