promise me

suuuuurt! skulle följt med mimmi, hennes familj och amanda till borlänge och åkt skidor idag till söndag. men nehe.. allt krånglar. men men, så är det. bara det att det hade vart grymt kul att följa med :( fuck! men nu får jag iaf tid till att plugga.. för det är ju nästan lika kul, he he... he! =/

igår åkte jag, mimmi och amanda till etuna och gick ut på harrys :) det vart rätt lyckat måste jag säga. blev lite tjaffs i slutet bara. och jag fattar inte vad det är med tjejer och dra i håret?? är det en kvinnlig reflex att sikta in sina nävar i håret och rycka? och kasta drinkar såklart, glöm inte den detaljen. men det va skönt.. va så jävla varmt ändå. amanda va gullig och körde dit och hem :)

snart kommer mimmi och amanda hit och hämtar upp mig för mimmi kom med den briljanta idén att vi skulle äta pizza. jag kunde inte annat än jubla, då jag kände att det va just det som fattades :D så nu ska jag kolla hur mycket det gick åt på kontot igår och dra en mössa över huvudet, sen är jag klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0