piggeln.. nejjjjjj

piggare har man ju varit. sitter med bärbara i knät framför tvn och brasan, som för tillfället inte brinner. det är scrubs på tv, men det är samma avsnitt som igår haha. hur bra är 6an på det där egentligen?? jag är så trött så jag funderar på hur jag ska orka laga mat till mig och gunnar. bara vi hemma idag och blir så veckan ut typ. mamma och petter är i egyptern och karin bor hos en kompis till och från dom här dagarna.. gunnar åker till kina på fredag, sen ser man inte honom på evigheter. just nu sitter han brevid och pratar fotboll typ :) ska slänga in några träbitar i braskaminen innan jag ska kolla vad jag ska laga för mat. skön..t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0