oooooo

fy fan va ofresh! tog hem en sadel som inte används så den inte skulle ta masa plats i stallet. men fy fan! luktar mögel överallt, så fräsch va den. och dum som man gnuggade man händerna mot nästan så nu känns det som att jag har mögel i näsan, vilket får  mig att vilja spy. men det kommer nog inte hjälpa om jag inte spyr genom näsan såklart. he.. he.. he... myspys!

jobbade min prins från marken idag. använde en ganska lös inspänning, gick helt okej, förutom när jag skulle leka med honom lös, han tog min lek lite väl för "lekig" och började bocka lite väl nära mig, då fick han springa och oj va han sprang. sjukt mycket överskottsenergi har han. han är bara för snäll för att visa det förutom när han väl får springa. ska nog få bort lite av överskottet innan jag leker med honom lös igen :P tror absolut inte att han skulle sparka mig med flit, men olyckor kan ske..

igår va det lite party som gällde :) va hos emmy med henne och sara innan vi traskade ner till underbar. blev en lyckad kväll tycker jag.

jag vet nån som bara kommer få sitta hemma tills måndag morgon och plugga, plugga, plugga. men man kan ju undra vem jag försöker lura haha..

äe, jag spyr snart! måste kasta ut sadeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0