onsdag

hello!
dagen började med ett tandläkarbesök där den vänlige tandhygenisten som vanligt misshandlade min mun grovt. har visseligen mig själv att skylla. (enligt henne iaf) har fortfarande bärken på handen efter att nypt/klöst mig själv för att det gjorde så ont. mimmi va med och kunde iaf roa sig när jag låg och sprattla som en fisk och gurgla blod. haha. sen blev det att åka hem och ta en efterlängtad fika med mamma, han äta lite lunch också innan det bar av till etuna, mamma va tvungen att fja med eftersom jag inte skulle vara kapabel att köra bil hem eftersom jag skulle på ögonbottenfotografering. då häller dom droppar i ögonen så att pupillerna ska bli stora så att dom kan ta kort. allt flöt på hyffsat bra :)

sen satt jag hemma ett tag innan jag åkte till stallet, trodde mina ögon hade blivit normala men oj va bländad jag blev, ganska svårt att hålla sig i rätt fil när det blev möte :P väl i stallet kändes det rätt bra, alla va så snälla och hjälpte mig med att kolla/ge tips om rivers rygg så nu börjar jag få hopp om att även det ska lösa sig.

har precis kollat ett avsnitt av vampire diaries och det är så spännande nu så jag kan knappt vänta tills nästa avsnitt kommer ut. :) nu är det dags att sova, ska bli skönt! natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0