oh fuck no!

nu är jag rädd. min ena stortå har vart konstig hela dagen. det har stuckits i den som om den sov. och jag känner inte nånting ytterst på tån. är det komplikationer av diabetesen? har jag skött mig så dåligt så nu börjar det? och sprider sig mer och mer, tills jag blir tvungen att amputera foten/benet. de små blodkärlen förstörs. sår läker sämre. det har jag redan märkt av. när jag tar blodprov ibland så kan det fortfarande komma blod efter några timmar om man råkar klämma lite på fingret. usch!

ibland tänker jag på hur obeskrivligt gärna jag vill bli av med denna äckliga sjukdom, men tänker inte på det mer än några sekunder innan hjärnan automatiskt skjuter bort det för att inte dras ner. men men.. alla har vi väl något problem som man skulle göra vad som helst för att bli av med. man får helt enkelt köra på och gra det bästa man kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0