och.. det.. är.. lov!!!

så efterlängtat och jävligt lägligt. men! trodde jag skulle hitta nån plggglädje, men tappa den samma stund som jag insåg att jag var ledig. fan! och tiden rinner iväg...

iaf så är det skönt som fan med lite ledigt. imorn kanske jag ska hälsa på mormor och morfar och senare faster, med mamma. beror på hur mamma kände sig imorn bland annat, vi vill ju inte riskera att morfar blir sjuk nu under cellgiftsbehandlingarna. och vad jag förstår blir han lättare det just pga dom. men skulle vara väldigt kul att träffa dom.  resten av veckan ska jag hänga i stallet, plugga (aa tjena) och förhoppningsvis festa lite :) kanske blir harrys på onsdag om man har tur.

idag har jag, mimmi och hennes mamma åkt pulka i ip-backen :P hade med oss varm choklad och mackor. det va mys men kallt som fan. hade tänkt filma/fota en massa, men mina fingrar dog efter fem minuter så blev en kort film som jag inte orkar lägga in och upp osv.

sova nu kanske, börjar bli trött och vill upp i hyffsad tid imorn :)



when you're in my mind, the butterflies are in my stomach.
when you're not.. the butterflies are gone.

Kommentarer
Postat av: Bögjävel - Gävles största bögblogg!

Ja, det känns ju allvarligt talat som om man ska frysa ihjäl, bokstavligen talat.

2010-02-23 @ 22:27:33
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0