manodepressiv?

ganska märkbart att jag inte va på mitt bästa humör förut.. men sen ni, tänk va lite roliga klipp, köttbullar och potatismos, några gulliga sms och ett möte med mimmi kan göra :D va på topp! sen kom mamma hem och gjorde saken ännu bättre. :)

idag ska jag kolla på ett avsnitt av vampire diaries. såg det när jag kom hem från krogen i lördags men somnade då och minns inte riktigt vad som hände hehe. men först ska jag göra nått otroligt viktigt och som ligger mig varmt om hjärtat.. Äta :D haha. kanske blir några rostade mackor och en kopp te.. nej juste köpte fanta, eller b-fanta faktiskt.

btw, varför kan jag inte bara få vakna varje dag som jag gjorde imorse? asbra skulle det va. :)

Kommentarer
Postat av: Svar från Linda:

Haha ja jag hatade att dem spelen aldrig funka typ, man fick blåsa lungorna ur sig för att spelen skulle funka ;) men kul var dom! Fin blogg förresten! :)

2010-02-10 @ 22:02:01
URL: http://liindaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0