måndag!

ganska nyss hemkommen :) vart i skolan och jobbat på riktigt bra på alla lektionen tycker jag :) sista lektionen, religion, hade vi på multeum, där det är en utställning om heliga saker/platser/människor. va väl helt okej-intressant. vi skulle välja ut några saker som vi tycker är heliga och kom på alldeles försent att jag skulle sagt café prinsens köttfärstoast! är det nått som är heligt så är det den ;)

efter det så träffade jag och mimmi bella som hade med sig sin lilla loke. va ett tag sen jag såg honom så tyckte att han hade växt massor :) fast han låg och sov hela tiden.6 månader är han nu, stora killen. så jävla söt. vi gick iaf till café trädgårn och åt en massa och fikade. jättemys. appropå mys så är det de minsta man kan säga om det dygnet som gått! :)


man är ju ingen riktig bloggare om man inte slänger upp bild på latten man drack på cafét! so here it is.. ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

så hur pass mysig var din söndagskväll??? blev det som förväntat? :)

2010-02-02 @ 18:15:37
Postat av: kicki

som alltid :D

2010-02-10 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0