I wanna go crazy!

måste ju då säga att min dag känts annorlunda. började med en kaffe och lite sånt på statoil som vanligt, det får en alltid på lite bra humör, på väg ut fick jag ett sms som gjorde min dag, nej förmiddag :p sen jobbade jag hårt på förmiddagen så va slut i armar och rygg/nacke. när vi ska ta lunch säger sara att vi ska ha aslång lunch en timme extra :D så hon hjälpte till att göra min dag :) ringde mimmi, och även hon va med på ett hörn i "make my day-röran" och följde med mig till donken. fick ett samtal som va som grädde på moset i min braiga dag. sen när jag kom tillbaka fixa jag det sista och sen tog vi in hästarna. sen red jag och sara ut i mörkret, det va rätt mysigt men river va så pigg så jag va helt slut efteråt.. detta är då bara lite av alla bra saker som hänt i dag :D inte orkat skriva alla, men kommer på minst 3 till saker som hänt :)

nu ska jag sova, omedel bums! ska bli så skönt! natti!

(imorn är det fredag :D:D = helg = ledigt = göra vad man vill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0