I can feel the wind blowin'

slitet idag måste jag säga, huvudvärk och borta i huvet :P men men. hade iaf kul igår (av det jag minns -.-) jobbade i stallet först, sen red jag och sara ut i mörkret typ, igen :) såg två älgar, då vände vi. stefan har skrämt upp mig med sina historier om sina möten med älgar när han har ridit. så blev skitnervös :P sen åkte jag iaf hem, åt, duscha och så. hämtade björn på station och åkte till mimmi där det blev vin, räkor, ost och kex med henne, sofia och amanda ;) låter förbannat vuxet måste jag säga haha. senare blev det underbar och där tar minnet slut :P det va inte alls planen, planen va att ta ett par glas vin. va väldigt känslig igår, antar att det var för att jag jobbat och va trött.

idag har jag vart en snabbis i stallet, sen va jag och mamma hos pia där vi fick höra våra döda släktingar berätta saker för oss :) det va intressant faktiskt men fick väl inte höra nått som jag kunde relatera till direkt. nu ska jag försöka trycka i mig nått, är hungrig som aldrig förr. inte hunnit äta mer än en drickyoghurt idag. sen ska jag ut till min gulliga toto! rida i ridhuset idag tänkte jag :) mysbubben!!<3 annars blir det en lugn kväll idag då jag ska ut till stallet tidigt imorn.

tjuuululu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0