ganska orginellt sett att göra slut på.

haha.. asså jag vet fan inte om jag tyckte den va rolig eller hemsk. både och. först va den så jävla klockren i början. sen i slutet tyckte jag lite synd om båda två. lyssna! en kille som gör slut med sin pojkvän i liveradio.

http://existenz.se/out.php?id=21478

men måste nog säga att jag gillar den :P

suttit och "spelat" gitarr. försöker lära mig dead by april - promise me. lillesyster min hjälpte mig med ackord och visa hur man skulle göra :) så här bra ska jag kunna spela den sen :P just nu är jag fullt sysselsatt med att lyckas byta ackord på rätt ställe och tillräckligt fort haha.. mina fingrar på vänsterhanden är helt ömma.



nu blir det stallet då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0