.

haft en ganska bra dag :) 12 ungar från "nya skolan" (så jävla töntigt namn btw) tillbringade sin friluftsdag i stallet och skulle rida, tre praktikanter plus vi ordinarie. kan säga att alla sprang runt som höns, mest jag tror jag haha. helt förvirrande med alla människor. men trotts den konstiga ordningen på allt blev vi klara i tid även idag :P red min lille pojk efter det, i ridhuset. det gick ovanligt lugnt och kontrollerat. kunde trava på halvlånga tyglar och han gick i låg, fin, LUGN form med halsen. och det va ju mitt mål med dagens pass :) pluttunge! NU ska jag sova. natti!

Kommentarer
Postat av: MissShorty

Hej (:

Vilken fin blogg du har!

Kika gärna in på min med och säg vad du tycker.

2010-02-20 @ 02:51:45
URL: http://missshortyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0