chilllllll.

sitter hemma i soffan med datorn i knät. mimmi sitter brevid :) klockan är mkt I know :( men klantiga kicki tittade ut än en gång, eller denna gång va det nog senil-kicki som vill hälsa på. glömde för hundrasjuttielfte om jag hade tagit dygnsprutan eller inte så tog den iaf och riskerade att ha tagit den två gånger. nu har vi suttit här ett tag och det verkar som att jag nog inte hade tagit den trots allt, vilket är väldigt tur! hade annars slutat med sjukhus, nästan garanterat. men men..

idag var jag först i stallet, va en riktigt bra dag. sen på vägen hem hämtade jag upp mimmi. här hemma lagade vi mat och kan ju säga att jag aldrig ska laga mat på nån dejt haha. riset blev lite lagom salt ;) sen har vi mest suttit vid tvn/datan och kollat på min bror som yrat omkring i huset och packat och så. imorn drar han iväg till kina och stannar till i slutet av sommaren. men i vår ska jag och mamma åka dit och hälsa på honom :D awesome juuuu!!

ne om man skulle kolla blodsockret och sen hoppa i säng typ, har ju praktik imorn med. sen på kvällen ska jag och mimmi dra till etuna :D parta lite och så! ;)

good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0