calling out.

trött jag blir. eller arg blir jag, det är det höga blodsockret som gör det. blir så jävla lätt sjukt pissförbannad! ena sekunden kan jag stå och skratta åt nått nån sa. två sekunder senare när nån trampat lite lätt på mitt tålamot är jag så rosenrasande att jag knappt kan kontrollera mig själv och måste gå därifrån.. fort! detta pga min idiotiska sjukdom. iaf en del av den. det är det värsta med att ha högt blodsocker. men jag får inte ner det. hade högt när jag vaknade så tog överdrivet mycket insulin till frukosten men har fortfarande lika högt. trött som in i helvete blir man. sånt får mig att bara vilja lägga mig i sängen och sova bort dagen, så folk slipper lidapga mitt humör och så att jag slipper känna denna ilska. för det är fan jobbigt att vilja slita sönder sitt hår varannan sekund.

nog om det :) igår va jag i tuna park en snabbis med mimmi, sofia, sejla och linnea. hittade ett par stövlar som går över knäna, horstövlar ;) haha ne dom va snygga tycker jag. två t-shirtar blev det också och ett armband i silver och svart. sen blev det några sminkborstar och ett läppglans :)

idag ar jag bara tagit det lugnt sen jag vaknade och sa dricka en kopp kaffe nu innan jag ska dra mig mot stallet och rida min gulliga älskade bästa häst! saknar honom massor! <3 han ska få en stoooor kram och en morot :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0