hej alla turkar! snart kommer vi :D

Hallå där!
dagen började halv 8 för mig idag. satt och myste i soffan med en kopp te innan jag åkte ut till stallet och red min söta prins. underbar är han! sedan mockade och fixade jag åt han och burre i lugn och ro innan jag åkte hem och bytte om.

sedan kommer vi till dagens höjdpunkt. hämtade upp mimsis och åkte till resia. båda kom ut därifrån med ett léende på läpparna :D om en vecka drar vi till turkieeeeet!!! ska bli jävligt nice! osecificerat så vi får se vart vi hamnar. med det blir något ut av Antalya, Alanya och Side. och detta gick på ynka 2200 kr :)

sedan gick vi en sväng till george och käka lite innan vi firade med varsin bikini. haha ne men det råkade bli två likadana..

oj, nu har jag nog försökt avsluta detta inlägg i en timme eller nått.. kände att jag hade noll motivation att blogga, men ändå vill jag.

så gör såhär: lägger upp ett "favvoklipp" och en "favvolåt" för att pigga upp det lite. klippet har jag nog lagt upp förut, men det blir ju nästan bara roligare och roligare.


och låten kommer här:
Bobby Womack – California Dreamin'
den är med i fish tank och jag fastna för den. skön att svänga runt till på hög volym i rummet.

Om man kanske skulle ta och titta på killers. den verkar sjukt skön. klickade igenom den lite förut och fick mig några fniss så så får det nog bli.


happ nu tog det nog en halvtimme till, bara för att jag fastna med massa youtube-klipp.. nu! SPARA OCH PUBLICERA!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

äntligen lite update :) keep it going!!!!

2010-09-01 @ 03:08:21
URL: http://mimsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0