natti

det blev en bio med mimmi nu på kvällen :) letters to juliet såg vi. den va rätt söt faktiskt. fin kärleksfilm typ :) det roliga va att vi var helt ensamma i salongen, så det va vi tvungna att utnyttja. ruskigt skönt faktiskt. lovely to spend some time with mimmi vare också. hon har ju varit i östergötland ett bra dag, så vi hade inte sett på ett bra tag.

har precis kollat på halva fish tank. ska se klart den imorn bitti till frullen eller så. den verkar rätt bra. älskar engelska dialekten. "öu fåck åff!" :D

nu ska jag sova, haft världens skallebank hela kvällen så det ska bli skönT.. imorn ska jag och mimmi gå till resia och se om vi kan boka nån resa :D fucking awesome! sen ska jag till systemet innan jag ska ut till stallet :) på kvällen ska jag nog till beachen, om jag lyckas fixa så det löser sig i stallet på lördag morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0